7 maja 2012

Mhm... Trudny wybór.


  
Autor: Sara Shepard
Tytuł: Zepsute. Pretty Little Liars
Rok wydania: 2012
Wydawca: Wyd. Otwarte

Cykl: Pretty Little Liars
Tom: 5

Moja ocena: 9/10




To już 5 tom serii Sary Shepard. „Pretty Little Liars” opowiada o czterech przyjaciółkach, próbujących rozwikłać zagadkę śmierci Ali – najpopularniejszej dziewczyny w szkole, która nagle z niewiadomych powodów odsunęła się od swoich znajomych. Alison zginęła ponad 3 lata temu, ale sprawa nadal trwa.
Hanna, Spencer, Aria i Emily dostają wiadomości od tajemniczego A., który nie szczędzi im gróźb. W końcu odkrywają kto kryje się za tą postacią i mogą odetchnąć z ulgą. Na pewno…?
Ian posądzony o zabójstwo Ali przebywa w areszcie, ale dziewczyny w dalszym ciągu dostają wiadomości od A., wiedzącym o nich więcej niż można by się spodziewać. Poza tym dziewczyny borykają się z problemami rodzinnymi. Coraz więcej sekretów wychodzi na jaw, wspomnienia szkolne nabierają nowych znaczeń. A Ian wychodzi z wiezienia… i znika.

~ Kto tak naprawdę jest ofiarą, a kto zabójcą w tej grze? ~  

O PLL dowiedziałam się niedawno i od razu zainteresowałam się tym cyklem. Niestety do tej pory miałam okazję przeczytać tylko ten jeden tom, który trafił do mnie całkowicie przypadkowo i szybko zniknął. 
Książka jest niezmiernie ciekawa. Oprócz tajemniczego zabójstwa Alison porusza też kwestie życia szkolnego i pozaszkolnego zwykłych nastolatek. Czyta się ją szybko i łatwo. Jest bardzo wciągająca; aby ją przeczytać wystarczyło mi jedno popołudnie. Gorąco polecam.
A tak całkowicie między nami niewiele jest książek takich typowo nie fantasy (wiecie anioły, demony, Nefilowie i te sprawy), które tak mnie wciągnęły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...