9 maja 2012

Magnetyczne oczy tygrysa na dłużym ekranie.


Jak donosi  The Hollywood Reporter, wybrano już osobę, która będzie odpowiedzialna za stworzenie scenariusza do ekranizacji  książki Colleen Houck ‘Klątwa Tygrysa’.
Na stanowisko scenarzysty została wybrana Julie Plec, która pracowała m.in.  przy produkcji ABC Family’s   “Kyle XY” i dla CW przy  „Pamiętnikach Wampirów”.  ‘Klątwy Tygrysa’  będzie jej debiutem jako scenarzysty filmu fabularnego.
Na dzień dzisiejszy, przybliżona data premiery – nie jest znana.


Przyznam szczerze, że jeszcze nie miałam okazji przeczytać choćby  jednego zdania tej powieści. I bardzo żałuję. Nie mogę się doczekać, aż dostanę ją do rąk i całkowicie pochłonie mnie czytanie. Jednakże, gdyby nie udało mi się dokonać tego przed ekranizacją (mam nadzieje, że tak nie będzie) nie oglądnę filmu póki nie przeczytam książki.

1 komentarz:

  1. czytałam recenzje, ze ksiazka bardzo ciekawa. Nie wiedziałam, ze spodziewa sie ekranizacji

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...