23 listopada 2013

Ginko. Księżycowy miesiąc [ZAPOWIEDŹ]

Chciałam dziś poinformować was jeszcze o książce, która już niedługo będzie miała swoją. Książka napisana przez polską autorkę, która już samą okładką zachwyca. Ma też ciekawy pomysł na fabułę i nie mogę się doczekać, aby dowiedzieć się, czy realizacja mnie zadowoli.





Tytuł: Ginko. Księżycowy miesiąc
Autor: Karolina Michalska
Data wydania: 27 listopad 2013
Wydawca: WFW
Ginko wygląda niemal jak przeciętna siedemnastolatka: średni wzrost i smukła budowa ciała. Niby nic szczególnego, gdyby nie długie białe włosy, ogon i kocie uszy. Ginko, czyli Srebrny Kot, swój pseudonim zawdzięcza Sensei, nauczycielce, mistrzyni, ale przede wszystkim osobie, dzięki której żądze Ginko są pod względną kontrolą. Bo Ginko ma w swojej naturze nieposkromioną chęć zabijania. Dzięki Sensei jej niezwykłe zdolności zostają ukierunkowane na odpłatne zabijanie demonów, które ogarnęły Stary Świat i grożą ludzkości. Dopóki Sensei jest silniejsza od Ginko, może nią rządzić i zarabiać na jej umiejętnościach. Problemy zaczynają się wtedy, gdy okazuje się, że uczeń zaczyna przerastać mistrza…

Jak widać pomysł trochę jak wyjęty za japońskich mang i wydaję mi się, że mógłby fajnie wyglądać jako komiks. Premiera już tuż tuż, więc nie pozostaje mi nic innego jak czekać.

3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać. Anthro pełną gębą, ale własnie ostatnio mam niedobór youkai i całej reszty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tej książki :)
    Ta okładka po prostu mnie przyciąga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie kręcą mnie takie książki, ale okładka ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...