26 stycznia 2013

The Versatile Blogger



Do zabawy zostałam nominowana przez Agę za, co bardzo dziękuję.

I przyszedł czas, gdy muszę napisać o sobie coś więcej :D
Zasady Versatile Blogger przedstawiają się następująco:
- podziękować za nominacje osobie, dzięki której został włączony do zabawy
- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Awards
- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów  

7 faktów dotyczących mojej osoby:
1. Wszystko co jest napisane przeze mnie, piszę nocami, bo wtedy przychodzą mi do głowy wszystkie pomysły.
2. Moim ulubionym miejscem w domu jest przedpokój, a dokładniej dywan przed wielkim lustrem.
3. Uwielbiam horrory. Nawet jeśli boję się w skali 11/10, zawsze się śmieję i rzucam jakieś głupie teksty, przez co nie pozwalam oglądać innym.
4. Uważam, że trochę ruchu na co dzień jest ważne. Dlatego trenuję siatkówkę i pływanie.
5. Oglądam anime, czytam mangi, fascynuje mnie cosplay, interesuje Japonia.
6. Mam psa i żółwia, a marzy mi się jeszcze królik (istne zoo! :])
7. Słucham rock'a i, sporadycznie, metalu. Pop'u nie cierpię.

Do zabawy zapraszam następujące autorki/autorów blogów:
1. http://ajasobieczytam.wordpress.com/

3 komentarze:

  1. A co jeśli nie znam tych 15 blogów do nominacji?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi bardzo, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś nominowana do liebster blog award :)
    http://swiat-maddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...