17 kwietnia 2014

Libster Blog Award

Witam serdecznie, z uśmiechem na twarzy...! (egzaminy za tydzień, ale no stres, no stres oo")
Z samego początku zaznaczam, że nie jest to recenzja, bo jak wspominałam następna ukarze się dopiero, gdy będę mogła złapać oddech.
Dzisiaj się po prostu trochę uzewnętrzniam, gdyż dostałam nominację do Libstrer Blog Award!



Klaudii K. nominowała mnie już jakiś czas temu, ale dopiero teraz odpowiem na pytania, bo dałam się ponieść magii świąt i na chwilę odłożyłam książki.


1. Możesz przenieść się do jednej wybranej książki, jak to będzie książka?
Chyba będę mało oryginalna jeśli powiem, że byłby to "Harry Potter". Uwielbiam tą książkę i mam do niej wielki sentyment.
I bardzo przydałyby mi się niektóre zaklęcia! ;)


2. Piosenka, która ‘chodzi’ za Tobą od dłuższego czasu?
O matko, nie wiem! 
Tak dużo piosenek za mną chodzi, że co godzinę śpiewam inną.
Gdybym miała jednak wybrać, powiedziałabym, że jest to ta:


Kocham ją, co nie zmienia faktu, że głosu Ryśka nie da się zastąpić... ;c


3. Wymarzone miejsce do czytania?
Każde miejsce dobre C:
Tramwaj, przystanek, szkoła, lekarz, basen, hala... Gdzie się da.
Gdybym jednak musiała się określić powiedziałabym, że ogródek za domem u mojej siostry. W rękę gorąca herbatka lub kakao i słuchawki w uszy.
Żyć, nie umierać.


4. Co sądzisz o przenoszeniu książek na ekran kin?
Na ten temat wypowiadałam się tu. Myślę, że więcej nie potrzeba.
Dodam tylko, że strasznie chciałam oglądnąć "Kamienie na szaniec". Poległam.


5. Jak wyobrażasz sobie świat za 100 lat?
Ojej, mam taką wybujałą wyobraźnię, że mogłabym się rozpisać o tym na kilka stron. Nie będę was jednak zadręczać.
Myślę, że za sto lat wszystko będzie tak wysoko zmechanizowane, że większość prac będą wykonywały roboty, a ludzie, niestety, zapomną o czytaniu - tacy będą zapatrzeni w ekrany swoich mikrofullwypasmegagenialnych telefonach lub komputerach.


6. Mają Cię wywieść na bezludną wyspę jakie 3 rzeczy zabierasz ze sobą?
Stos książek, przede wszystkim. Uznajmy to za jedną rzecz.
Niewyładowującą się nigdy MP4, by słuchać ulubionych kawałków.
I może by tak... najlepszego przyjaciela C:


7. Ulubiona książka z czasów dzieciństwa?
"Nowe Przygody Mikołajka"
Zaczytywałam się w tym jak szalona.


8. Dlaczego zostałaś bloggerem?
Bo tak.
Trudno znaleźć konkretny powód.
Chyba chcę się dzielić tym, co piszę, szlifować warsztat, by stawać się coraz lepszą i poznawać ciekawych ludzi w blogosferze ;)


9. Ktoś zdradza Ci zakończenie książki, o robisz?
Mega się wkurzam.
Nienawidzę spojlerów.
Wyzywam go od najgorszych i już więcej nie rozmawiam na temat aktualnie czytanych lektur.


10. Co jest Twoją największą pasją?
Sport i jeszcze raz sport.
Szczególnie pływanie i siatkówka, ale niczym nie pogardzę.
To taki motor napędowy. Tyle jest w tym emocji, tak wiele można przeżyć.
Z tym chciałabym wiązać przyszłość.


11. Marzę o …
Nie wiem, nie lubię marzyć.
Wole sobie stawiać cele.
A najważniejszym moim celem, bardzo prozaicznym, jest bycie szczęśliwą.


A teraz powinnam nominować  7 osób, czego nie będę robić. Ta zabawa przetrwa nawet bez mojego dodatkowego wsparcia i zaangażowania, a ja nie wiem, o co mogłabym zapytać... 11 pytań to za mało ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...