13 kwietnia 2012

Czy można poczuć się zdradzonym?




Autor: P.C. i Kristin Cast
Tytuł: Zdradzona
Rok wydania: 2010
Wydawca: Wyd. Książnica

Cykl: Dom Nocy
Tom: 2

Moja ocena: 7,5/10




Zoey Redbird w końcu zadomowiła się w Domu Nocy. Otaczają ją niesamowici przyjaciele i pomocni nauczyciele. Tylko raz na jakiś trafi się ktoś kto będzie wlepiał w nią wzrok z powodu niesamowitego znaku. Jej to jednak nie przeszkadza. Została przewodniczącą Cór Ciemności, a Erik jest dla niej coraz ważniejszy. Kiedy już wydaje się, że wszystko się układa zaczyna dochodzić do dziwnych przypadków. Za murami szkoły, zwykli nastolatkowie zaczynają ginąć. Wszystkie tropy wskazują, że to sprawka wampirów z Domu Nocy. Niedługo kandydatka na starszą kapłankę przekona się, że dar, którym Nyks ją obdarzyła może zwrócić się przeciw niej.

Ciąg dalszy przygód Zoey bardzo mnie wciągnął. Tak jak poprzedni tom ukazuje zwykłe problemy nastolatki, choć większości bohaterów nie można uznać za normalnych - w końcu to wampiry. Dom Nocy bardzo przypomina zwykłą szkołę: wredna dziewczyna, nieziemsko przystojny chłopak, uczennica, której wydaje się, że tam nie pasuje i jej przyjaciółka. O tłumaczeniu nie będę wspominała, ponieważ dalej stoi na tym samym poziomie. Czytałam tą książkę dwa razy i w obu przypadkach łzy mimowolnie popłynęły po policzku. Jeśli chcecie wiedzieć czemu zachęcam do przeczytania.

1 komentarz:

  1. ja przeczytałam Naznaczona i planuje przeczytać Zdradzona bardzo fajna książka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...